Ви переглядаєте: Головна > Безпека життєдіяльності дітей та охорона праці > План проведення “Тижня безпеки дитини” 26-30 квітня 2021р.

План проведення “Тижня безпеки дитини” 26-30 квітня 2021р.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ «ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ»

В ДОШКIЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДI  №7 «ЗIРОЧКА»   З 26  ПО 30 КВІТНЯ  2021 РОКУ

  ДАТА     ЗАГАЛЬНИЙ НАПРЯМОК   НАЗВА ЗАХОДУ   № ГРУПИ   ВIДПОВIДАЛЬНИЙ
  26.04     День довкілля   Екологiчна стежка дитячого садка (iгри, спостереження, дослiди в природi). Мета: виховувати вміння правильно використовувати природні ресурси, дбайливе ставлення до природи як джерела життя. Бесіди «Небезпека в природі», «Небезпечні рослини» Рухливі ігри ««На риболовлі», «Рибалки та рибки», «Мисливці та зайці» Мета: розвивати основні рухи, формувати фізичні якості: спритність, швидкість, витримку, гнучкість.   Гр.№ 1,2,3,4       Гр.№ 2,4 Гр. № 1,2,3,4   Вихователі                -//-          -//-
  27.04     Ми пішоходи та пасажири     Малювання «Світлофорчик» Мета: закріпити знання щодо користування світлофором на вулиці та перехресті; виховувати увагу, вміння своєчасно реагувати на сигнал, дбайливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших людей. Подорож по території дитячого садка. Ігри-вправи «Автомобiлi i пiшоходи». Дидактична гра «Дорожні знаки», «Відгадай за описом (транспорт)» Мета: повторити знайомі дорожні знаки попереджувального та забороняючого характеру; розвивати швидкість, пам’ять; виховувати обачність власної поведінки.. Бесіда «Стій! Увага! Йди!»    Гр.№ 1,2,3,4       Гр.№ 2   Гр.№ 1,2,3,4       Гр.№ 1,2,3,4   Вихователі                  -//-           -//-       Дефектологи
  28.04     День здоров’я   Малювання  «Корисні овочі та фрукти» Мета: систематизувати знання дітей про вітаміни, їх користь,  культуру харчування; розвивати мовленнєву творчість (складання творчих розповідей), активізувати словник; розвивати творчу уяву засобами образотворчої діяльності. Сюжетно-рольові ігри «Сім’я», «Лікарня», «Аптека» Мета: відпрацювати правильну поведінку за умов хвороби, не вживати ліки без дозволу дорослих. Виховувати бажання бути здоровими.     Гр.№ 1,2,3,4         Гр.№ 1,2,3,4   Вихователі         Дефектологи               
  29.04     Вогонь – друг, вогонь –  ворог      Бесіда «Вогонь злий, вогонь добрий» «Кицьчин дiм» – показ настiльного театру. Дидактична гра «Добре – погано»             Мета: систематизувати знання дітей про користь та шкоду від                вогню та вогнепальних засобів (сірники, електроприлади, газова               плита та інше).   Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 1,2,3,4   Вихователі,          -//- Дефектологи
  30.04     Допоможи собі та другові       Бесіда «Правила надання першої допомоги».Розповідь – бесіда «Небезпечні речі» Мета: закріпити уявлення про те, що не можна гратися аерозольними балончиками (лак, освіжувач повітря, дезодорант,  отрута для комах), ліками, градусником та інше; виховувати обережну поведінку в побуті, особливо у відсутності дорослих вдома. «Щоб не сталося біди» – заняття-вправи для дітей старшого дошкільного віку.   Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 1,2,3,4         Гр.№ 2,4 Вихователі Дефектологи                         -//-

Обговорення закрито.