План проведення “Тижня безпеки дитини” 26-30 квітня 2021р.
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ «ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ»
В ДОШКIЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДI №7 «ЗIРОЧКА» З 26 ПО 30 КВІТНЯ 2021 РОКУ
ДАТА | ЗАГАЛЬНИЙ НАПРЯМОК | НАЗВА ЗАХОДУ | № ГРУПИ | ВIДПОВIДАЛЬНИЙ |
26.04 | День довкілля | Екологiчна стежка дитячого садка (iгри, спостереження, дослiди в природi). Мета: виховувати вміння правильно використовувати природні ресурси, дбайливе ставлення до природи як джерела життя. Бесіди «Небезпека в природі», «Небезпечні рослини» Рухливі ігри ««На риболовлі», «Рибалки та рибки», «Мисливці та зайці» Мета: розвивати основні рухи, формувати фізичні якості: спритність, швидкість, витримку, гнучкість. | Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 2,4 Гр. № 1,2,3,4 | Вихователі -//- -//- |
27.04 | Ми пішоходи та пасажири | Малювання «Світлофорчик» Мета: закріпити знання щодо користування світлофором на вулиці та перехресті; виховувати увагу, вміння своєчасно реагувати на сигнал, дбайливе ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших людей. Подорож по території дитячого садка. Ігри-вправи «Автомобiлi i пiшоходи». Дидактична гра «Дорожні знаки», «Відгадай за описом (транспорт)» Мета: повторити знайомі дорожні знаки попереджувального та забороняючого характеру; розвивати швидкість, пам’ять; виховувати обачність власної поведінки.. Бесіда «Стій! Увага! Йди!» | Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 2 Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 1,2,3,4 | Вихователі -//- -//- Дефектологи |
28.04 | День здоров’я | Малювання «Корисні овочі та фрукти» Мета: систематизувати знання дітей про вітаміни, їх користь, культуру харчування; розвивати мовленнєву творчість (складання творчих розповідей), активізувати словник; розвивати творчу уяву засобами образотворчої діяльності. Сюжетно-рольові ігри «Сім’я», «Лікарня», «Аптека» Мета: відпрацювати правильну поведінку за умов хвороби, не вживати ліки без дозволу дорослих. Виховувати бажання бути здоровими. | Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 1,2,3,4 | Вихователі Дефектологи |
29.04 | Вогонь – друг, вогонь – ворог | Бесіда «Вогонь злий, вогонь добрий» «Кицьчин дiм» – показ настiльного театру. Дидактична гра «Добре – погано» Мета: систематизувати знання дітей про користь та шкоду від вогню та вогнепальних засобів (сірники, електроприлади, газова плита та інше). | Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 1,2,3,4 | Вихователі, -//- Дефектологи |
30.04 | Допоможи собі та другові | Бесіда «Правила надання першої допомоги».Розповідь – бесіда «Небезпечні речі» Мета: закріпити уявлення про те, що не можна гратися аерозольними балончиками (лак, освіжувач повітря, дезодорант, отрута для комах), ліками, градусником та інше; виховувати обережну поведінку в побуті, особливо у відсутності дорослих вдома. «Щоб не сталося біди» – заняття-вправи для дітей старшого дошкільного віку. | Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 1,2,3,4 Гр.№ 2,4 | Вихователі Дефектологи -//- |